מה זה מוסך נייד?

אז מה זה בכלל מוסך נייד? למה צריך את השירות הזה? בוא נעשה לך קצת סדר. מוסכים רגילים יש בשפע. אתה מתקשר, קובע תור ומגיע בזמן שנקבע מראש. המוסך מבצע לך את הטיפולים וכשהרכב מוכן אתה מגיע לאסוף אותו. עד כאן הכל טוב ויפה. אבל מה קורה אם אתה נתקע באמצע הדרך? מה קורה אם אתה זקוק לטיפול מיידי ודחוף שלא סובל כל דיחוי? כאן אנחנו נכנסים לתמונה. מוסך נייד מגיע עד אליך ומספק שירותי חילוץ, תיקוני רכב בשטח, גרירה ועוד. הכי נוח, הכי בטוח.

מגיעים עד אליך

השירות שלנו כולל הגעה עד אליך תוך חצי שעה מקבלת הקריאה ותיקון וטיפול ברכב בו במקום. אתה נדרש רק לחכות לנו בסבלנות. מרגע הגעתנו אנו מבצעים את כל הבדיקות הנחוצות לרכב שלך ומאבחנים את התקלה. במידה ואין אפשרות לתקן את הרכב בו במקום אנו נספק לך שירותי גרירה וניקח לך את האוטו להמשך טיפול מעמיק. אנו מבצעים החלפה בשטח של שלל רכיבים כגון מצבר, גלגל ועוד, ומטפלים בבלאי של הרכב הדורש חלקי חילוף חדשים.

מקצועיות ללא פשרות

העבודה שלנו בברדלס-שירותי דרך, היא מקצועית מאוד ויעילה. כל האנשים שלנו מוסמכים לטפל בכל סוגי הרכבים ולבצע את כל הפעולות הנדרשות. כמו כן כל אחד ואחד מאיתנו יודע לאבחן האם אפשר וניתן להמשיך לטפל ברכב בשטח או כדאי לגרור אותו למוסך להמשך טיפול מקיף יותר.

מוסך נייד על הדרך, מגיעים עד אליך, שירותי דרך,גרירה, שירותי חילוץ, תיקוני רכב בשטח