שאיבת דלק שגוי

שאיבת דלק שגוימפעם לפעם כאחת לכמה חודשים, אנו שומעים על מקרים בהם נהגים תדלקו בדלק שגוי, כמו לדוגמא במקום בנזין הם תדלקו סולר וההפך. ברוב המקרים מדובר בחוסר תשומת לב של הנהג המתדלק באופן עצמאי, או המתדלק עצמו מתחנת הדלק אליה נכנסו בעלי הרכבים.

החל מ-300 ש"ח

תדלוק בדלק שגוי רכב עם מנוע בנזין, שתודלק בשוגג בסולר, גורם לאי יכולת הרכב לנוע ובמקרים אחרים גם להרס חלקי או טוטאלי של סוללת המזרקים במערכת ההצתה, למסנן ולמשאבת הדלק. כאשר מתדלקים בדלק שגוי מנוע דיזל בבנזין, הנזק הרבה יותר גדול מהמקרה הקודם, כיוון שהבנזין מדלל את הסולר ולכן שימון הבוכנות נפגע. מה שאומר, שהסיכוי לנזק מנוע הרכב הוא גדול מאוד. אז תדלוק רכב מנוע בנזין בדלק סולר, או תדלוק רכב מנוע דיזל בבנזין, בשני המקרים של תדלוק דלק שגוי יש צורך בשאיבת הדלק השגוי במהירות האפשרית על מנת לצמצם את הנזק.

הטיפול בתדלוק דלק שגוי סולר במנוע בנזין, מצריך פירוק מיכל הדלק, שטיפתו וניקוי כל הצנרת המוליכה דלק ממנו למנוע. לא בהכרח יהיה צורך להחליף את כל החלקים, לפעמים ניתן לשטוף את מערכת המזרקים באמצעות חומר ניקוי המוזרק בלחץ למערכת הדלק ויתכן שמשאבת הדלק לא בהכרח קרסה, ויכולה לתפקד באופן תקין. מה שבטוח הוא שאת מיכל הדלק חייבים לפרק, לשפוך את הדלק המהול, ולנקות היטב. מסנן הדלק חייב החלפה, אך סביר מאוד להניח שמנוע הרכב לא ניזוק במקרה כזה. כיוון שתדלוק דלק שגוי במנוע בנזין בדיזל, הוא נזק קטן יחסית לתדלוק שגוי של מנוע דיזל בבנזין כפי שהסברנו מעלה, כי הבנזין מדלל את הסולר והבוכנות נפגעות.

במקרה הקריטי יותר, בו מתבצע תדלוק שגוי של מנוע דיזל בדלק בנזין הנזק כפי שציינו הרסני יותר, כיון שסיכוי המנוע להיפגע, הוא הרבה יותר גדול. לא מעט מקרים מהסוג הזה של תדלוק דלק שגוי, שגרמו לבעלי הרכב הטועים לשלם עשרות אלפי שקלים לנזק שנגרם למנוע עקב תדלוק דלק שגוי במנוע דיזל בדלק בנזין.  סביר להניח שכתוצאה מכך המנוע יתחמם וייתפס, הטיפול במקרה הזה מצריך החלפת מנוע, בנוסף לניקוי או החלפה של מזרקים ומשאבת הדלק, כך שהתוצאה בדלק שגוי במנוע דיזל, היא תוצאה יקרה בהרבה ממקרים של תדלוק שגוי במנוע בנזין. במקרה זה ניתן לתבוע את חברת הביטוח, (במידה וקיים לך ביטוח מקיף) כיון שתדלוק בדלק שגוי נחשב למקרה של תאונה המכוסה בפוליסת הביטוח, גם אם בעל הרכב עצמו שגה. אז מבחינת עלויות לנזק של תדלוק דלק שגוי ברכב שלך ישנה נחמה כי ניתן לתבוע את חברת הביטוח ולצמצם חלק מהעלויות במקרים מסוג אלה.

כך או כך, שאיבת דלק שגוי חייבת להתבצע על ידי מומחים המכירים את עולם הרכב על בוריו מהחלקים הקטנים ועד לחלקיו הגדולים. רק אנשי מקצוע מיומנים המכירים את אופן העבודה המצריכה בדיקה מעמיקה מקצועית ובטוחה יוכלו לבצע שאיבת הדלק השגוי ולצמצם כמה שיותר נזקים גם לרכבך וגם לכיסך. בברדלס אנו עוסקים בשאיבת דלק שגוי לכל סוגי הדלק והרכבים השונים ולכל סוגי המנוע הקיימים. ברשותנו מלאי שלם ועשיר של חלקי חילוף לרכב במידת הצורך להחלפת המנוע, בוכנות שנפגעו בתדלוק דלק שגוי, או מערכת הזרקה ומשאבת הדלק.

במהירות האפשרית נגיע עד אליך, עם כלים טכנולוגיים מתקדמים לביצוע העבודה באופן מיומן ובטוח, עם מומחיות של מעל חמש עשרה שנה בתחום שאיבת דלק שגוי לכל סוגי הרכב הקיימים, עם צוות גדול ורחב, המתפרס לשטח הערים השונות בארץ כך שנגיע במהירות לכל יעד ונטפל בבעיית הדלק השגוי במנוע הלא נכון.
תדלקו לך בטעות דלק שגוי ברכב הדיזל, או בטעות תדלקו לך דלק שגוי ברכב הבנזין בדלק דיזל?

זה בהחלט לא נעים, החדשות הטובות בכל הסיפור הזה, הן שעומד לרשותך צוות מקצועי שיעזור לך לצמצם את נזקי הטעות ככל האפשר. המומחה שלנו יגיע ויאבחן את הנזק שנגרם ויטפל בבעיה במקום, כי אין שום בעיה שצוות המומחים של "ברדלס" לא יכולים לפתור, כשזה נוגע לתקלות מכניות ברכב שאיבת דלק שגוי וחילוף חלקים, במידת הצורך. שאיבת דלק שגוי היא עבודה עדינה המצריכה ואף מחייבת שתעשה על ידי בעל מקצוע עם ידע רחב בתחום, כיוון שאין פשרות בכל הנוגע לטיפול הרכב שלך, גם מהיבט כספי ובעיקר מהיבט בטיחותי. הרכב שלך חייב להיות בידיים טובות, וידיים טובות זה ב"ברדלס". במידה ותדלקת דלק שגוי או תדלקו לך דלק שגוי בכל מקרה התוצאה מחייבת להתקשר לבעל מקצוע לביצוע שאיבת דלק שגוי ממכוניתך. במספר הטלפון המופיע מטה ניתן ליצור קשר עם אחד המומחים שלנו בתחום החילוץ ושאיבת הדלק השגוי ממכוניתך. באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בהתאם לצורך החילוץ הרצוי. אנו נגיע עד אליך על מנת לחלץ אותך בהקדם האפשרי, לבדיקת הנזק וטיפולו לאחר תדלוק דלק שגוי על ידיי המומחים שלנו נשמח לסייע לך.

המשך נסיעה טובה ובטוחה.
ברדלס מוסך נייד 0533636400