מה הוא מוסך נייד

מוסך נייד על הדרך,שירותי דרך מקצועיים,פנצ'ר,צמיג שנקרערבים, למודי ניסיון רע ומר (ובעיקר- מבאס) מכירים כיום בחשיבותם של שירותי דרך מקצועיים  לאחר שנותרו חסרי אונים ואובדי עצות כאשר רכבם התקלקל וזמן חשוב ויקר, מורט עצבים  ומבוזבז, הלך להם לאיבוד לבלי שוב, בעודם משוועים למישהו שיחלץ אותם- תרתי משמע – מהמצב העגום שבו היו שרויים.

על מנת  לתת מענה לאנשים במצבי תקיעות שונים  באמצע דרכים, בשוליהן, או כשהם נוסעים בדרך-לא- דרך ותקלה משביתה את הרכב ואותם, נוסדה חברת ברדלס.

אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים בחילוץ רכבים תקועים נקראים  בכל שעה שהיא כדי לסייע לנהגים שנתקעים עם רכבם כתוצאה מתקלות שונות ובהן, בין השאר: צמיג שנקרע, פנצ'ר, צורך במילוי גז למזגן, תקלה במערכת החשמל, שאיבת דלק שגוי ומילוי דלק נכון במקומו ועוד. החברה גם מספקת, לבד מחלקי חילוף נדרשים, אביזרי נוחות לשדרוג חוויית הנהיגה, לרווחת הנהגים והנוסעים ולהנאתם.

ואלה שמות המקומות הנהנים מחברה המספקת שירותי דרך

ואלה שמות הערים והיישובים שבהם, ובנוספים, מספקת החברה את שירותיה: רמת גן, תל אביב יפו, אשדוד, אור יהודה, בין דגן, נווה מונסון, צריפין, סביון, רעננה, חולון, כפר סבא, גדרה, פתח תקווה ועוד.

כיום, בשל לחץ החיים ותובענות, נוכחים רבים לדעת את משמעותו של המשפט זמן שווה כסף. הם נוכחים בכך בעיקר על דרך השלילה  או ההפסד, כאשר איבוד זמן שנגרם בשל תקלה ברכב שלא ניתן לה מענה מהיר גורמת בהכרח לאובדן שעות עבודה יקרות. אבל גם כאשר משפחה נוסעת לטיול או לחופשה ונתקעת עם הרכב, אין אפשרות להפריז בתיאור עצמת הכעס והתסכול על ביטול הזמן  שנכפה עליה. בכל מקרה – מתחוור ומתברר הצורך בשירותיה של חברת מקצועית המציעה ללקוחותיה שירות של מוסך נייד בשטח. בכל שטח שהוא.

שירותי דרך באמצעות אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים

ידע וניסיון הם מרכיבים שהשפעתם על מהירות איתור התקלה ויכולת לתת לה מענה הם קריטיים. נציגי השירות של החברה פותרים סוגים שונים של תקלות ובהן: התנעת מצברים עם כבלים ( ובמקרה הצורך החלפתם), פריצת רכבים כשהמפתח נתקע בסוויץ', תיקון מערכת החשמל, החלפת גלגל שחוק או תיקון פנצ'ר בו.

שמירת המספר של חברתנו ברשימת המועדפים שלכם (רשימה של ספקי שירות חיוניים ביותר) תקצר לכם את משך הזמן שבו תהיו ( אם וכאשר, אבל הלוואי שלא…) תקועים בדרך ושרויים במצוקה.