מדריך לתדלוק נכון בתחנות דלק

מדריך לתדלוק נכון בתחנת דלק,דלק,מיכל דלק,בחירת תחנת דלקנתקעתם בצד הדרך? לא יודעים כיצד לתדלק את הדרך בצורה נכונה? נגמר לכם הדלק ולא מוצאים תחנה קרובה? כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותי דרך מובילים ומקצועיים אשר יסייעו לכם במקרים אלו.

ברדלס מוסך נייד –  שירותי דרך אלו שירותים הניתנים לרכב שלכם באמצע הדרך ויכולים לסייע לכם במקרים רבים בהם אתם תקועים עם הרכב ולא מוצאים מישהו שיכול לסייע לכם.
את השירותים הללו תקבלו בתוך זמן קצר, במהירות וביעילות רבה, והכי חשוב – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כך שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות.

בהקשר לדלק ברכב, אלו הבעיות הנפוצות ביותר המצריכות שירותי דרך:

תדלוק של סוג דלק לא נכון

אמנם זה לא קורה הרבה, אך ניתן לראות מקרים בהם בעל רכב חדש מתדלק בטעות דלק מסוג שאינו נכון לרכב, במיוחד במידה והתדלוק מבוצע בסניפי תחנות דלק עם שירות עצמי. במידה והוא גילה שעשה את הטעות הזו לאחר התדלוק יהיה עליו להזמין שירותים מקצועיים לשאיבה של הדלק מהמיכל, ניקוי המיכל ולעיתים גם פעולות נוספות בכדי למנוע מצב בו נכנס למנוע דלק שאינו מתאים לו.

בכדי למנוע זאת וודאו מראש שאתם מכניסים את המשאבה הנכונה אל הרכב, ואם אתם לא מכירים את הרכב בדקו מראש איזה סוג דלק הוא צורך, אל תנחשו, לא תמיד הניחוש הזה יהיה נכון, והדבר עלול לפגוע ברכב שלכם.

בחירה בתחנת דלק שאינה מוכרת

באזורים שוממים יותר ניתן למצוא תחנות דלק פרטיות ולא מוכרות, אשר לא כולן מספקות דלק שהוא מספיק איכותי. פעמים רבות קורים מצבים בהם כמה קילומטרים לאחר התדלוק הרכב נתקע בשל האיכות הירודה של הדלק, ויש להזמין שירותי דרך שיסייעו לכם לתקן את הבעיה, להחליף את הדלק ולהמשיך בנסיעה.

בכדי למנוע זאת היכנסו אך ורק לתחנות דלק מוכרות ובמקרה הצורך בדקו את התחנה באמצעות האינטרנט בכדי לוודא שהדלק שלה איכותי וטוב ולא יפגע ברכב שלכם או באיכות הנסיעה שלכם.

מיכל דלק שנגמר באמצע הדרך

מיכל דלק שנגמר באמצע הדרך ותוקע אתכם לצד הכביש יכול להיגרם משתי סיבות – או שלא בדקתם את מצב הדלק ולא בחנתם כלל את השעון, או שיש לכם תקלה בשעון והוא לא הראה על כך שאוזל לכם הדלק. בכל מקרה, אם אין תחנת דלק קרובה למקום בו אתם נמצאים יהיה עליכם להזמין שירותי דרך מקצועיים אשר יגיעו עם דלק מתאים ויחלצו אתכם מהמקום כמה שיותר מהר.

בכדי למנוע זאת בדקו לפני כל נסיעה את מצב הדלק שלכם ובדקו לאורך הנסיעה את השעון – אם לאורך זמן רב הוא נשאר באותה נקודה ייתכן וישנה בעיה וכדאי לעצור במוסך על אם הדרך בכדי למנוע בעיה עתידית חמורה יותר בהמשך שתמנע מכם להמשיך בנסיעה ותיצור לכם עיכוב רב.