החלפת סטרטר לרכב עד הבית

שיפוץ סטרטר

הגעתם לרכב, הכל נראה תקין עד שהכנסתם את המפתח לסוויץ' וסובבתם. נדמה כי עוד מעט יוצאים לדרך אבל פתאום מגלים שהמנוע בעצם לא מניע. יכול מאוד להיות שהרכב תקין לחלוטין, מלבד תקלה בסטרטר. גם אם התקלה איננה נחשבת למסובכת במיוחד, אם לא נזמין החלפת סטרטר לרכב, לא יעזור כלום. הרכב לא יניע, אי אפשר לנסוע לשום מקום.

אם חשבתם שאתם צריכים להיגרר עד למוסך, להמתין בתור, לחכות לתיקון או להשאיר את הרכב עד שיסיימו לתקן, יש גם פתרון אחר. אם הזמן שלכם יקר לכם, אם אתם לא אוהבים תורים, המתנות ובירוקרטיה, הפתרון פשוט. מזמינים החלפת סטרטר לרכב עד הבית. קל. פשוט. נוח ומשתלם.

אפשר להחליף, אפשר לשפץ

כאשר הסטרטר מקולקל, לא מגיב ולא עובד, יש כמה אפשרויות להתגבר על התקלה. אפשרות אחת היא להחליף את הסטרטר המקולקל בסטרטר חדש לחלוטין. אפשרות אחרת היא להזמין שיפוץ סטרטר. היתרון הוא שזה יותר זול מאשר רכישה של חדש. חוץ מזה, כאשר איש מקצוע מבצע את השיפוץ, אפשר להמשיך לנסוע בראש שקט. כל החלקים המקולקלים הוחלפו ולכן המשופץ טוב למעשה כמו חדש. אגב, מקובל להתקין סטרטר משופץ כמו שהוא, אך אפשר גם לשפץ את הסטרטר המקורי של הרכב שלכם.

חשמלאי רכב

גם משופץ מגיע עם אחריות

החלפת סטרטר לרכב תאפשר לכם לצאת לדרך תוך זמן קצר. הרכב שלכם ימשיך לנסוע, כמו חדש ותוכלו להניע בלי בעיה. כאשר אתם מזמינים החלפה של הסטרטר עד הבית עם מוסך נייד של חברת ברדלס, בדקו שמגיע אליכם איש מקצוע מנוסה ואמין. בדקו שתקבלו אחריות על הטיפול. זה לא משנה אם מתקינים סטרטר חדש או כזה ששופץ, האחריות מעידה שיש לכם גב. כי מגיע לכם לנסוע, בראש שקט.