שירותי דרך וחילוץ רכבים – עד חצי שעה באיזור המרכז

יש סוגי שירות שלא תמיד ברור בדיוק מה ניתן במסגרתם – עד שמגיע הרגע בו יש צורך בהם, ואז התשובה נראית פשוטה ומובנת מאליה. כאלה בדיוק הם השירותים הניתנים במסגרת השם הכולל 'שירותי דרך', ביטוי שבמבט ראשון אולי נראה מסתורי, אך במבט שני מהר קל מאד להבין לאילו מצבים הוא מתאים בדיוק.

למי מיועדים שירותי דרך?

שירותי דרך,איך ניתן למצוא את שירותי הדרך,חילוץ רכבים בשטח ובדרך

בראש ובראשונה, חשוב להבהיר כי שירותי דרך, כמו כן חילוץ רכבים בשטח ובדרך, ניתנים לבעלי רכבים ונהגים, כאשר ברוב המקרים יהיה מדובר ברכבים שנתקעו ללא יכולת לנוע, בשטח בנוי או בטבע הפתוח. כך, רכבים שנתקעים וזקוקים לשירותי דרך יכולים להיות רכבים פרטיים שפשוט אינם מניעים – או לחלופין כאלה שנחפרו או נתקלו במוקשים שונים בתנאי דרך קשים, אך גם רכבים גדולים יותר ה"מורגלים" בשטח יכולים להזדקק לשירותים מסוג זה, וממגוון רחב של סיבות: חוסר היכולת לנוע יכול למעשה לנבוע מהרבה מאד גורמים, המשתייכים כל אחד למערכת שונה ברכב, החל מבעיות חשמל והתנעה של הרכב ועד לחסימה פיזית של הגלגלים (כדוגמת התחפרות או פנצ'ר חמור). לכן, כדאי מאד לזכור שקיים שירות הנקרא שירותי דרך, כדי להיות מוכנים יותר לקראת רגע האמת (וחלילה שלא יקרה כזה) וכך לפעול מהר יותר במהלכו.

איך ניתן למצוא את שירותי הדרך המתאימים לכם?

אם חלילה נתקעתם עם הרכב ואתם זקוקים לחילוץ, וגם אם אתם נהגים מנוסים ובעלי ידע בתחום – יהיה קשה מאד לאבחן את הבעיה במלואה כל עוד לא הגיע למקום איש מקצוע המחזיק בציוד ראוי. אם יש לכם ג'יפ לדוגמא ועשיתם ביטוח ג'יפ עדיין תצטרכו לפתור את הבעיה במקום. בהתאמה, במרבית המקרים יהיה קשה לאפיין את הבעיה באופן חד משמעי ובטלפון מראש בלבד, ולכן עליכם להיות בטוחים שהניידת שתגיע אליכם תחזיק בכל הציוד הדרוש לפתרון הבעיה שלכם – לכל הפחות עד להגעה למוסך מוסדר. איך תדעו למצוא ניידת כזו? כשאתם מחפשים אחר השירות כפי שאתם מחפשים כל בעל מקצוע אחר כמו לדוגמא כזה שמומחה בתחום תכנון גינות, חפשו 'ניידת חילוץ', 'מוסך נייד' ועוד. חפשו במיוחד את בעלי המקצוע המומלצים, אלה שחוות הדעת עליהם הן רבות וטובות במיוחד, וכמובן דאגו לכך שהניידת תגיעו אליכם במהירות האפשרית, כדי למנוע עוגמת נפש והחמרה חלילה של המצב.